Τετάρτη, Ιανουαρίου 20, 2010

Και αν κάποια βραδυά ξενυχτώ....

Όταν σε κοιτώ το υπόλοιπο τοπίο εξαφανίζεται...
Όλα γύρω μου μυρίζουν μια παλιά σιωπή...
Ενω ξέρω πως όλα έχουν τελειώσει, δεν έχει αλλάξει κάτι στο βλάμα που μου ρίχνεις...
Μήπως πρέπει να μην σε ξαναδώ?

Κάποια βραδια ακόμα νιώθω την σκιά σου, όταν απλά κάποιος φωνάζει το όνομα σου...
Κάποια βραδια, όλα! ΟΛΑ σε θυμίζουν!! Όσα μας ένωσαν, μα και όσα μας χωρίζουν...
Κάποια βραδια ακούω ακόμα την καρδια σου, μες τα δωμάτια μυρίζω το άρωμα σου....
Αχ ποσο θα ήθελα να ήμουνα μαζί σου, και ας ξέρω πως με έχεις βγάλει από την ζωή σου...

Κάποια βραδια λέω: "άλλο δεν θα αντέξω"
Θα βγω στους δρόμους σαν τρελή να σε γυρέψω...
Αχ ποσο θα ήθελα ψυχή μου το φιλί σου, και ας ξέρω πως με έχεις βγάλει από την ζωή σου...

Και αν κάποια βράδια η μοναξιά ακόμα με τρελαίνει..
Είναι που τόσο ξαφνικά, εμείς γίναμε ΞΕΝΟΙ.
Και αν κάποια βραδυά ξενυχτώ, και άλλη αγκαλιά γυρεύω....
τον ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ τελικά εγώ ΚΟΡΟΙΔΕΥΩ...



Δεν υπάρχουν σχόλια: